Til hovedinnhold

Service og beredskap

Forutsigbarhet når det kommer til sikring, er viktig for å oppnå lønnsom, økonomisk og lovmessig korrekt drift. En god serviceavtale skaper trygghet, forutsigbarhet, øker produktets levetid og du slipper unødvendig og uforutsett driftsstans. Alt dette kan vi bistå med for å sikre at dere kan fokusere på deres kjernevirksomhet.

Vi tilbyr våre kunder trygghet ved å være en partner gjennom hele leveransen og brukstiden på våre elektriske installasjoner.



Trygghet og forutsigbarhet
Garda Sikring tilbyr service og vedlikeholdstjenester til alle våre sikkerhetsløsninger, og avtalen skreddersyr vi etter dine konkrete behov. Med en serviceavtale fra oss er du garantert full overholdelse av lovkrav i henhold til vedlikehold av motoriserte enheter, og at sikkerhetsløsningene dine fortsetter å fungere feilfritt med lang levetid – bærekraftig og lønnsomt.

Rask og effektiv problemløsing
Alle serviceoppdrag utføres av våre erfarne montører og teknikere, og vi er lokalisert over hele landet. Med viktige reservedeler lett tilgjengelig på våre lokasjoner og i våre servicebiler, betjener vi raskt våre kunder. Dette øker ikke bare sikkerheten din; det sparer deg også for unødvendige utgifter.

Kompetanse
Som en stor aktør i bransjen har vi gjennom avtaler med våre leverandører direkte tilgang til spesialister og kompetent rådgivning, noe som gagner din bedriftssikkerhet og drift.

GSS – gir sikkerhet og kontroll over dine installasjoner
Garda SmartService (GSS) er en enhet for styring av porter og bommer, og har funksjoner som GSM-key, årsur, sanntidsvisning av portstatus og driftslogg og gir driftskritiske varsler og alarmer via SMS.
Les mer om GSS

 

Våre serviceavtaler:

BASIS

 

Grunnavtale med årlig service

Basis er en serviceavtale som omfatter både service, vedlikehold og reparasjoner av skader og slitasje. Intervallene for servicebesøk avtales individuelt.

Passer for deg som setter trygghet høyt, men som ikke har virksomhetskritiske installasjoner. Du har fokus på å følge lovkrav, sikker drift og ser viktigheten av fast periodisk vedlikehold for å forlenge produktenes levetid.

Avtalen inkluderer:

  • Service 2 ganger årlig
  • Reparasjoner innenfor normal arbeidstid på hverdager etter avtale
  • Responstid 3 dager eller ved ledig kapasitet
  • Fast timepris
  • Rabattert pris på lagerførte deler
  • Dokumentasjon

Service 8

 

Beredskapsløsning – 8 timer

Med Service 8 tilbyr vi en beredskapsløsning som sikrer deres virksomhet til å imøtekomme krav til rask utbedring innen 8 timer innenfor normal arbeidstid. Avtalen kan tilpasses individuelt etter deres behov og imøtekommer forskriftene i Maskindirektivet.

Passer for bedrifter og virksomheter som krever rask respons, senest neste virkedag, ved tekniske problemer eller driftsstans.

Avtalen inkluderer:

  • Service 2 ganger årlig
  • Telefonsupport innenfor åpningstider
  • Feilsøking og reparasjon påbegynt innen 8 timer innenfor normal åpningstid
  • Fast timepris
  • Rabattert pris på lagerførte deler
  • Dokumentasjon

Døgnservice 24/7

 

Support og tilgang på teknikere 24/7

Garda Sikring er spesialisert i å levere beredskapsløsninger, der du er garantert at du imøtekommer de sertifiseringskrav virksomheten er underlagt, med support og tilgang på sertifiserte teknikere 24/7.

Dette er avtalen som passer for virksomheter som er pålagt høye sikkerhetskrav og med krav om service og support 24/7 ved tekniske problemer eller driftsstans.

Avtalen inkluderer:

  • Telefonsupport 24/7
  • Service 2 ganger årlig
  • Feilsøking og reparasjon påbegynt innen 8 timer døgnet rundt
  • Fast timepris
  • Dokumentasjon
  • Rabattert pris på lagerførte deler

* Ved lang avstand mellom kunden og Garda Sikrings nærmeste lokasjon, vil beredskapstider bli revidert.

Dette inngår i alle våre serviceavtaler:

Service/reparasjon

Grundig gjennomgang av alt elektrisk utstyr samt alle funksjonelle deler som tannhjul, klemlister, fjærer, med mer. Service inkluderer smøring, justering, skifte av batterier og generelt vedlikehold (ved høyintensiv bruk bør service to ganger i året vurderes). Kostnader ved reparasjon er ikke en del av serviceavtalen.

Garanti

Vi garanterer at vi utfører service som etterlever gjeldene forskrifter, og at produktet er i forskriftsmessig stand.

Tilstandsrapport

Etter service får du som kunde en fullstendig rapport som beskriver hva som eventuelt bør skiftes eller endres.

Spar tid og penger med GSS

Garda SmartService (GSS) er et svært nyttig verktøy for alle som er involvert i drift og innkjøp av f.eks. kjøreporter, bommer og pullerter. Dette er en skybasert løsning som gir full kontroll uansett hvor man befinner seg, og servicekostnader/nedetid vil kunne reduseres betraktelig gjennom mulighet for fjerndiagnostikk.

GSS gjør det mulig å brukerinnstille og overvåke dine elektriske installasjoner online. Med denne installert har administrator full kontroll over elektroniske følere, tilgang, status og live-tilstand på porten/bommen, samt at man kan få tilbakemeldinger og SMS-alarmer hvis ønskelig. Alt styres med en bruker fra vår sky-tjeneste.

Via telefonsupport kan vi raskt gi en fjerndiagnostikk. Dette reduserer behovet for unødvendig servicebesøk, eller vi kan sette porten raskere igang igjen da vi vet hva feilen er allerede før vi kommer.

Snakk med en rådgiver eller be om tilbud

Kontakt oss for en uforpliktende prat rundt dine servicebehov, så finner vi den løsningen som passer best. Ring oss gjerne på tlf. 40 00 21 01  eller benytt skjemaet.