Til hovedinnhold

Service og beredskap

Forutsigbarhet når det kommer til sikring, er viktig for å oppnå lønnsom, økonomisk og lovmessig korrekt drift. En god serviceavtale skaper trygghet, forutsigbarhet, øker produktets levetid og du slipper unødvendig og uforutsett driftsstans. Alt dette kan vi bistå med for å sikre at dere kan fokusere på deres kjernevirksomhet.

Vi tilbyr våre kunder trygghet ved å være en partner gjennom hele leveransen og brukstiden på våre elektriske installasjoner.



Trygghet og forutsigbarhet
Garda Sikring tilbyr service og vedlikeholdstjenester til alle våre sikkerhetsløsninger, og avtalen skreddersyr vi etter dine konkrete behov. Med en serviceavtale fra oss er du garantert full overholdelse av lovkrav i henhold til vedlikehold av motoriserte enheter, og at sikkerhetsløsningene dine fortsetter å fungere feilfritt med lang levetid – bærekraftig og lønnsomt.

Rask og effektiv problemløsing
Alle serviceoppdrag utføres av våre erfarne montører og teknikere, og vi er lokalisert over hele landet. Med viktige reservedeler lett tilgjengelig på våre lokasjoner og i våre servicebiler, betjener vi raskt våre kunder. Dette øker ikke bare sikkerheten din; det sparer deg også for unødvendige utgifter.

Kompetanse
Som en stor aktør i bransjen har vi gjennom avtaler med våre leverandører direkte tilgang til spesialister og kompetent rådgivning, noe som gagner din bedriftssikkerhet og drift.

 

Våre serviceavtaler:

Grunnavtale med årlig service

Passer for deg som setter trygghet høyt, men som ikke har virksomhetskritiske installasjoner. Du har fokus på å følge lovkrav, sikker drift og ser viktigheten av fast periodisk vedlikehold for å forlenge produktenes levetid.

  • Telefonsupport innenfor normal arbeidstid
  • Årlig service som sikrer optimal drift og forlenger levetiden
  • Rabattert pris på deler
  • Vi tar kontakt når neste service nærmer seg
  • Servicerapport etter hver service og reparasjon
  • Inkluderer ikke serviceberedskap

Grunnavtale med årlig service + døgnberedskap

Dette er avtalen som passer for deg som er pålagt høye sikkerhetskrav og som er avhengig av døgnkontinuerlig oppetid. Driftstans er uakseptabelt og det kreves mulighet
for serviceutrykning alle tider på døgnet.

  • Garantert utrykning innen 8 timer hele døgnet alle ukedager*
  • Telefonsupport 24/7.
  • Årlig service som sikrer optimal drift og forlenger levetiden
  • Rabattert pris på deler
  • Vi tar kontakt når neste service nærmer seg
  • Servicerapport etter hver service og reparasjon

* Ved lang avstand mellom kunden og Garda Sikrings nærmeste lokasjon, vil beredskapstider bli revidert.

Dette inngår i alle våre serviceavtaler:

Service/reparasjon

Grundig gjennomgang av alt elektrisk utstyr samt alle funksjonelle deler som tannhjul, klemlister, fjærer, med mer. Service inkluderer smøring, justering, skifte av batterier og generelt vedlikehold (ved høyintensiv bruk bør service to ganger i året vurderes). Kostnader ved reparasjon er ikke en del av serviceavtalen.

Garanti

Vi garanterer at vi utfører service som etterlever gjeldene forskrifter, og at produktet er i forskriftsmessig stand.

Tilstandsrapport

Etter service får du som kunde en fullstendig rapport som beskriver hva som eventuelt bør skiftes eller endres.

Spar tid og penger med GSS

Garda SmartService (GSS) er et svært nyttig verktøy for alle som er involvert i drift og innkjøp av f.eks. kjøreporter, bommer og pullerter. Dette er en skybasert løsning gir full kontroll uansett hvor man befinner seg, og servicekostnader/nedetid vil kunne reduseres betraktelig gjennom mulighet for fjerndiagnostikk.

GSS gjør det mulig å brukerinnstille og overvåke dine elektriske installasjoner online. Med denne installert har administrator full kontroll over elektroniske følere, tilgang, status og live-tilstand på porten/bommen, samt at man kan få tilbakemeldinger og SMS-alarmer hvis ønskelig. Alt styres med en bruker fra vår sky-tjeneste.

Via telefonsupport kan vi raskt gi en fjerndiagnostikk. Dette reduserer behovet for unødvendig servicebesøk, eller vi kan sette porten raskere igang igjen da vi vet hva feilen er allerede før vi kommer.

Snakk med en rådgiver eller be om tilbud

Kontakt oss for en uforpliktende prat rundt dine servicebehov, så finner vi den løsningen som passer best. Ring oss gjerne på tlf. 40 00 21 01  eller benytt skjemaet.