Service er viktig hele året – også på sommeren!
Det er mye som skjer i serviceavdelingen vår, og med Kjetil Halvorsen som ny leder og Steffen Jensen som selger, er det full fart om dagen. Vi har ansatte over hele landet som gir kunder forutsigbarhet og trygghet ved å tilby og levere tjenester innenfor service og ettermarked. Vi sikrer samfunn og verdier og for oss og for våre kunder er det viktig at alt kjøpt og implementert utstyr virker som det skal, og at man unngår unødvendig og uforutsett driftsstans i virksomheten sin.
Det ikke alle tenker på er hva det kan koste å IKKE ha jevnlig service og vedlikehold på sine mekaniske produkter. Hva vil det koste hvis en driftsstans gjør at du ikke får ut varer fra ditt lager en hel dag? Hva vil det koste hvis en ansatt skader seg stygt fordi en klemsikring er satt ut av drift? Har du gjort disse vurderingene hos din bedrift, og har du satt deg inn i hvilke krav som maskindirektivet setter til service og vedlikehold av mekaniske og motoriserte produkter? Alt dette er vårt fagfelt, og vi hjelper dere til å holde dere trygge.
Kjetil er ny hos Garda Sikring, men med lang erfaring fra lignende bransje, ser han tydelig de samme fordelene som er ved å ha fokus på service og vedlikehold: «Gjennomfører man service som anbefalt, varer utstyret lenger. Dette er både lønnsomt, skaper trygghet og ikke minst er det bærekraftig», sier Kjetil. Sommeren er en tid hvor ferie skal avvikles og skuldrene senkes. Færre folk er på jobb, men hva skjer da hvis man får et problem med sin hovedport? Vi er på jobb gjennom hele sommeren for å sikre at du og din bedrift får den hjelpen dere trenger hvis behovet melder seg.
Steffen på sin side, som har jevnlig kontakt med kunder, ser det samme fokuset fra de: «Kundene ønsker ofte å ha en trygg og god serviceavtale på plass, nettopp fordi de ser viktigheten av å unngå unødvendig driftsstans. Vi tilbyr service- og beredskapsavtaler på alle produkter innen anlegg- og områdesikring. Med fleksible avtaler, god dialog og samarbeid med kundene våre, finner vi alltid en avtale som dekker behovet til hver enkelt kunde på best mulig måte. Jeg ønsker også å trekke fram våre digitale løsninger, der vi f.eks. i mange tilfeller kan hjelpe kunder over telefon og vi ikke trenger å rykke ut for å få porten oppe og gå igjen. Dette, i tillegg til at vi kan hjelpe raskt over hele landet, er noe som våre kunder beskriver som veldig positivt.»
Ønsker du å være trygg på at porten, bommen din eller andre produkter fungerer optimalt, kommer vi gjerne og utfører vedlikeholdsservice på dine installasjoner nå i sommer. Hvis uhellet er ute, har vi for våre kunder med 24/7 serviceavtale en egen vakttelefon. Vi er uansett raskt på ballen om noe skulle noe skje, så har du behov for bistand i sommer kontakt vår serviceavdeling på 40 00 21 01 i våre åpningstider. Du kan også sende inn serviceskjema som ligger på vår hjemmeside.
En trygg og fin sommer ønskes dere alle fra hele serviceavdelingen vår!
Kjetil Halvorsen og Steffen Jensen er våre nyansatte på serviceavdelingen.